I miss the years that have gone by, but times will get better as we go.


Bakad potatis med skagenröra och kyckling/curry. Hur gott som helst! Detta ska alltså föreställa middagen som jag och Fredrik lagade till igår. Vi brukar aldrig behöva laga mat eftersom vi antingen blir bjudna till mina eller hans föräldrar! Haha.

Gårdagens match mot Betsele slutade 2-0 till oss! Ett mål till mig också, inte alls helt fel! Hur som helst var det så otroligt grymt skönt, och vi spelade riktigt bra. 

Efter middagen åkte vi ner till moster där det var fullt hus och bara umgicks. Älskar verkligen mina fina, dom är precis som en extra familj. Massa gott och skratt blev det iaf. Kom hem vid 11 och tog det bara lugnt. Sen blev det rätt tidigt eftersom Fredrik for ut och jagade imorse.

Själv har jag nött halv första säsongen av 2½ men under täcket i soffan. Underbart. Inväntar Karin och Clara för att säga hejdå för ett tag eftersom dom åker norrut idag. Utöver det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Kanske tar mig en kort promenad eller bakar något.. Vi får se helt enkelt! Blir nog en lugn avslutning, på en helt underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ska bli! :)



Nämen, har du blogg.. Här måste jag kika in fler gånger ser jag.;D

2011-09-06 @ 14:45:33
URL: http://oliviafrom.spotlife.se
Postat av: Mire

Tja! - Tänkte bara ta & tipsa dig om min tävling där

man kan vinna en klocka i valfri färg. Skulle vara kul

om du var med.



Kram

2011-09-06 @ 15:19:01
URL: http://mires.webblogg.se/
Postat av: Bodypalace

=)

2011-09-06 @ 15:38:43
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0