The party is in my head.

Lite efter-träning-fika. En riktigt färgglad smoothie, lite mandlar och ett glas bubbelvatten. Nöjd tjej. Orkade mig igenom träningen trots att motivationen låg på noll. Nu känns det bara allmänt skönt. 

Har nu även avverkat två av tre arbetspass för den här veckan. Det går bara finfint och jag kan inte annat än le åt att jag får betalt för något så kul. Att baka. Helt underbart. Ja, som ni förstår trivs jag som fisken i vattnet trots att det tar emot lite att måsta jobba en fin dag som denna. Men när jag kom hem efter jobbet la jag mig ändå på studsmattan i sisådär två timmar. Ingen risk för att bränna sig i alla fall. 

Nu chillar jag bara, innan kvällen avslutas med ett dopp på Stamsjön.....SKÖNT.

Kommentarer
Postat av: Linn

smoothien ser ut att vara jättegod!

2011-08-08 @ 06:28:10
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0