I look up to the sky, and now the world is mine.

Sitter på skolan och väntar på Anna. Bloggar i brist på annat att göra. Ska faktiskt sova i Lycksele inatt, blir julmys med Anna. Ska göra pepparkakshus, ischoklad och sen se några julfilmer! MYS :) 

I övrigt blir jag lite rädd över hur fort tiden går. Snart andra advent liksom..... På fredag blir det Umeå för julklappsshopping, och förhoppningsvis endast det - mina kläder ryms snart inte i garderoben, så om jag ska köpa mer måste jag nog rensa ut lite gammalt först...

Känns skönt också att ha gjort bort två prov idag, var lite nervös men den känns bra såhär i efterhand.

Firmafesten i lördags var faktiskt helt okej, eller, kvällen var helt okej iaf. Efter att vi dragit från Wärsan blev det roligt iaf!

Imorgon är iaf sista dagen innan helg, skönt. Som vanligt då i och för sig. Hihi. Helgen kommer innehålla bara roliga saker - Umeå, a-lagsmatch, boxning, julbak, adventsmys och bandy. Mer än så är inte planerat. Men underbart känns det. 

Känner att det här kan va mitt mest osammanhängande inlägg någonsin, men vem bryr sig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0