I will walk on water.

Hade en underbar födelsedag. Det ska ni veta. Fick underbart bra presenter och umgås med dom närmsta! 

Sen dess har veckan rullat på. Fyra körlektioner, praktik, tårtbak, fotografering av Marias projektarbete, möte om fotbollsavslutningen osv. Har blivit väldigt dåligt med träning i veckan. Men i onsdags tog jag mig ut på en löprunda, och det gick super med foten! Blev så glad och det känns förbannat bra. 

Ikväll har vi käkat gomiddag eftersom mosters man fyllt 60! Sen har jag gjort i ordning tårtorna som jag lovat bort, ska snart cykla hem till mamma och pappa där det vankas efterrätt, sen blir det inte mycket mer ikväll. 

Imorgon väntas jobb på Kronan halv 11 till halv 3. Efter det blir det dusch och middag och sen drar vi iväg till Vilhelmina och jag ska ta min krogoskuld ;) Haha. Inte alls helt fel! 

Har inte riktigt vant mig vid att vara 18 iaf. Haha. Har beställt ett Visa-kort, och ja..vilken procedur. Var in på banken och fick instruktioner om hur jag skulle göra. Jaaaa, tänkte jag. Det såg ju skitlätt ut. Jo tjena. Kom hem och skulle beställa. Slutade med att jag hade beställt ett nytt Maestro innan jag hittade vars man skulle beställa Visa-kortet.. Så fick ju gå in på banken idag igen och be dom spärra Maestro-kortet jag lyckats beställa. Inte lätt. Haha. Men nu ska det nog ordna sig.

Mer rolig än så är jag inte för tillfället. Får se när jag skriver igen. Troligtvis blir det söndag. Så tills dess - ha en bra helg! 

Rihanna & Calvin Harris - We found love.
GRYM LÅT! Lyssna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Har inte vant mig vid att du är 18 heller... hihi

PUSS

2011-10-07 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0