If I could do it all over, I would say all the words I left unspoken.


Har hittat massor av gamla roliga bilder. Lovar, det kommer! Här är en bild på mig och skruttan -08! Hon är så jäkla söt att man skulle kunna dö. 

Förlåt förresten för helt värdelös uppdatering. Det har varit mycket annat som gått före bloggen helt enkelt. Och ju längre det går mellan gångerna man skriver, desto jobbigare blir det att ta sig för det.. Det har varit två veckor med massor av saker gjorda. Praktik, träning, bakning, fotboll, vänner, marknad, morgonpromenader, jobb osv. Men det är fint att ha mycket att göra, fint att göra det med bra människor omkring sig. 

Kan väl berätta lite om marknan iaf. Den blev inte som planerad då jag jobbade fredagkväll på Kronan. Dock trevligt att träffa massa folk och surra. Dessutom vakna glad och inte bakis på lördag. For på nappet och var kontrollant, såg prisutdelningen med fina Anna som nappvärdinna! Sen kom hon till mig, vi gjorde pizza, drog på stuntshowen, stack hem tidigare då vi inte tyckte det var speciellt bra. Bytte sen om, fixade oss osv. För min del? Ja, jag tog mig inte längre än till förfesten och missade hela partyt egentligen. Hamnade i säng där kring 11 och vaknade inte lika pigg på söndagmorgon med tonvis av ångest. Wärsan var typ det enda jag sett framemot på hela helgen......hur som helst blev det ändå en tidig morgon då jag inte kunde sova och Freddan drog på hundutställning. For hem till mamma och pappa och myste med syster och Wille hela dagen typ. For ut en sväng på långpromenad och en kortis på marknan som verkligen var en besvikelse...

Påskvecka nu och jag sitter och väntar på att få sticka iväg till Dorotea och få träna lite fotboll! Grymt! Annars är det rätt inrutade dagar tills helgen. Imorgon - praktik, jobb, och ev. gym. Onsdag - praktik, träning ute på konstgräs i Vilhelmina. Torsdag - praktik, gym och jobb. På fredag blir det dock andra bullar då det är ledig dag och som vanligt på långfredagen - Varpsjönappet och pizza på kvällen! 

Annars är det underbart att både Karin och Clara och Emma hittat hem igen. Och Karin och Clara för ett bra tag den här gången! Kanoners!!!

Ah, nu ska jag drömma mig bort i lite kläder och hoppas på att en fin summa pengar landar på mitt konto så jag kan klicka hem lite.. All sponsring är välkommen! Beställde dessutom tre kandidater till studentklänningar igår.. Alla tre i spets då jag verkligen vill ha det! Får se hur de passar. Planerar studentveckan i smyg i huvudet trots att det är länge kvar än. Men jag längtar! Har dessutom hittat mina kära spetsshorts på Zaras hemsida. Måste nog passa på att klicka hem dom.....

Oj, vilket långt, meningslöst inlägg det här blev. Men nu vet ni att jag lever iaf. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0