When you are with me, I'm free, I'm careless, I believe.

Tänkte lägga in en bild på det enorma påskägget med lite annorlunda innehåll som jag fick av Fredrik, men nu fuckar blogg.se ur. Det får bli en annan dag helt enkelt.... Så jag är ledsen över bildbristen.

Sammanfattning av helgen. Varpsjönappet på fredag, inte ett jäkla napp lyckades man få....pizza på kvällen och massa surr, skjutsade och ätande - allt från efterrätt till godis och popcorn!

Lördag blev det löpning på morgonen, frukost/lunch och sen åkte vi ut till Baksjön till kusinerna och åkte lite skoter, fikade och solade. Helt grymt bra väder! Åkte hem rätt tidigt för att duscha och sen blev det middag hos Susanne och Görgen. Jag körde, men dom andra drog i sig en hel del alkohol, haha. Blev massa mat där också med efterrätt och godis. Sen satt vi och surrade innan jag hämtade Anna och jag, hon, Fredrik, Calle och Johan drog ut och raggade en sväng. For förbi på besök en sväng och sen skjutsade jag hem Calle och Johan. Vi andra for till lägenheten och chillade en stund. Kom i säng kring 3. 

Igår blev det sovmorgon. For till mamma och pappa och åt påsklunch där mormor, faster och Leif var på besök och sen for vi hem. Drog ut och sprang i det fina vädret, 1 mil blev det faktiskt. Grymt skönt! Lagade middag sen, pasta med kallrökt lax. Träffade upp Anna på Ica och handlade lite, gjorde fruktsallad och såg Titanic!

Idag har vi varit ut till Holmträsk, gjort klämmackor och lekt med hundarna. Skönt att bara sitta och njuta... Dock synd att det inte varit nåt kanonväder direkt.. Sen for vi och sa hejdå till kusin som åkt iväg för att jobba några månader på Teneriffa. Hon är så modig min fina kusin! Har nyss kommit hem efter att ha haft grillpremiär hos mams och paps. Grillad kyckling, klyftpotatis, fetaost, sallad och vattenmelon. Helt underbart. Nu ska jag ut och springa en sväng med Anna. Förhoppningsvis tar vi död på varandra.. :)

Måste berätta också att jag beställde en iPhone igår! En vit sådan! Känns brrraaa, för nu är jag grymt less på min telefon. Den är bara dagar från att lägga av totalt. Går typ inte att ladda den ens. Så det var väl ändå en investering, dyr sådan dock. Men sånt är livet. Säger som Freddan: Pengar är till för att rulla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0