Godmorgon!

Just nu ligger jag nyvaken i sängen efter en kväll i Strömsund igår. Eller snarare natt kanske. Under dagen lyckades vi ta oss hem från Stockholm och packa upp och tog det bara lugnt. Sen bjöd mamma och pappa på grillat och jordgubbar med glass! Efter det åkte vi hem och Malin, Calle och Olliver kom hit. Grabbarna drack och sen bestämde vi att vi skulle åka till Strömsund, så sagt och gjort. Kom fram typ halv 12 och fördrev tiden, sen när det hade stängt ställde vi oss i den milslånga langos-kön...kom därför inte hem förrän halv 5. Men kul var det!

Sista dagen i Stockholm ägnades åt shopping, lunch, powernap, god-jävla-dyr-pizza till middag och sen film på hotellrummet med jordgubbar och choklad!

Nu ska jag upp och äta något, sen ska jag nog ta min tennis-oskuld och inviga mitt nyinköpta tennisracket! Ikväll blir det träning med vårt lag inför marknadscupen, fyfan vad roligt med marknad!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0