Livet är fint.



Sen senast har det varit marknad. Oj så roligt jag har haft. Måste tacka alla som var med och gjorde min marknad helt underbar! Kommer kanske en liten bildbomb senare! Var dock riktigt sliten eftersom jag jobbade hela veckan och helgen, och dessutom hela veckan efter det. Slutade med att jag hade jobbat 11 dagar i rad. Helgen därpå var därför riktigt efterlängtad och vi åkte iväg till Holmträsk för att vila och ta det lugnt. Blev dock en hel del målande, men också massor av mat och mys tillsammans med Fredriks familj. Hade också besök av bästa Anna! 

Den här veckan som varit har även den bestått av massa jobb, men även en del träning som jag längtat efter. Var ju nämligen sjuk innan marknan, hann träna typ en vecka innan marknan drog igång och efter den blev jag förkyld. Men den här veckan har jag kunnat köra igen! :) Har också haft tv- och bakdejt med Karin och Clara, kvällsragg och prat med Anna, besök hos syster och Wille igår, Holmträsk idag och en del annat.

Den översta bilden är från igår kväll då jag och hjärtat mitt hade middags/kvällsfika-mys framför tvn. Ost, kex, vindruvor, päron, melon och go-skinka. Har som sagt varit i Holmträsk idag och chillat. Gymmet för ett bröst/triceps-pass och sen middag som ni ser på bilden ovan. Idag gjorde jag en kycklinggryta och bulgursallad. Lite keso till det också! Riktigt gott :) Sen blev det en rejäl omgång dammtorkning! Riktigt skönt att ha det gjort. Också dusch såklart.

Nu har vi sett OS-simningen. Snart kvällsfika och film och imorgon jobb som vanligt. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emilia

uppdatera dåååå:D

2012-09-18 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0