Du måste flytta på dig.

Sitter på skolan nu och drömmer mig bort. Idag har jag gjort klart ALLA mina skolarbeten. Helt färdig med allt i gymnasiet! Helt sjukt jäkla obeskrivligt skönt!

Helgen var riktigt fin. Tränade med Anna på fredag morgon, körde lite styrka och intervaller. Sen hem för dusch, frukost och packning. Hämtade upp Anna och Oskar och sen drog vi till Umeå. Åt lunch på Eurasia och sen gick vi runt på stan. Handlade middag när Agnes hade rast och sen chillade vi mest i hennes lägenhet - fixade med efterrätten, dunkade musik och testade nyköpta kläder! Sen kom Emil och Adam, och tillslut också Agnes, så då blev det grillat och beer pong! Åkte taxi till Corona eftersom vi missade bussen och sen körde vi hela kvällen! Var riktigt roligt! Tappade min garderobsbricka också, fick vänta till sist och betala 50 kr...kom ut tillsist och då köpte vi kebabtallrik och surrade med en skåning. Tog taxi hem vid halv 4 och somnade ganska snabbt.

Lördag vaknade vi vid 10, käkade fruktsallad i bäddsoffan och surrade massor. Klädde på oss och köpte glass på Donken. Gick runt på stan, jag åt lite lunch och sen städade vi upp i lägenheten. Då var klockan kring 3, så vi åkte hem. Hann bara hem, packade om och handlade frukt på Ica, sen körde jag till Holmträsk och stugan. Myste i solen, åt grillat till middag och såg Eurovision. Grattis till Loreen!

Igår vaknade vi vid 9, åt frukost och fixade lite i stugan. Sen spenderades dagen i solen med krattning, lunch, krattning och åter krattning! Åkte hem och duschade. Sen for vi på morsdagsmiddag på Wärdshuset, fikade efterrätt hos moster och sen for jag hem och pluggade.

Dagen har gått i vanliga spår, skola som vanligt. Nu sitter jag på bussen på väg hem. Kommer hem till färdiglagad middag av Freddis som jobbar förmiddag i veckan. Sen blir det gym och tvmys.

Inser med skräckblandad förtjusning att det är 4 dagar till balen. Ojoj.

Skickar en avis-tanke till Karin och Clara som ligger på playan i Turkiet just nu, skulle gärna byta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0