Long time. No see.

Hej på er. Förlåt för min frånvaro här på bloggen men det har varit både det ena och det tredje. En annan anledning är att jag hatar blogg.se-appen som tar bort inlägg titt som tätt.

Jag var sjuk hela förra veckan så jag vilade från träningen. Nu är jag tillbaka med full kraft dock med tre grymma pass gjorda! Sjuk träningsvärk och nya PB! Bl.a. gjorde jag en tvåa på 60 kg i bänk igår! 

Nu är jag uppe och ska suga i mig lite kaffe innan intervallträning på brandstation. Jobbar sen 8-16 och efter det är det helg! Bl.a. ska vi ha julfest med jobbet och så ska det bakas och födelsedagsfikas.

Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grymt gumman!!!

Svar: tack älskade vän!!!! 😊
theresesandstroem.blogg.se

2013-12-06 @ 08:02:20
Postat av: Clara

Awesome! Grym du är!👍💪👊😘

Svar: tack gumman!! 😘😘😘😘😘
theresesandstroem.blogg.se

2013-12-06 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0