Helg och receptet på laxröran

Ännu en helg har passerat. Det har varit mestadels jobb, slapp i soffan och träning. For ut på kulturnatta en sväng i lördagskväll också. Annars har det som sagt varit rätt lugnt. Var ledig igår, så då blev det först ett konditionspass på brandstation. Körde 10 minuter löpning, 10 minuter rodd och 10 minuter crosstrainer. Avslutade med några intervaller på löpbandet. Efter lunch fixade vi här hemma - satt upp hyllor och tavlor och annat som behövde göras. Hann också med en kvällspromenad.

Det har blivit lite glest med inlägg här den senaste tiden. Är rädd att det kommer fortsätta så då jag inte har samma inspiration till bloggen när det börjar bli så bra väder ute. Jag tänker inte försvinna helt, men det kommer nog inte bli allt för mycket uppdatering.

Någon frågade om laxröran som jag åt häromdagen. Jag gjorde den själv genom att hacka 1 paket kallrökt lax. Detta blandades med några msk minikeso och några msk lätt creme fraîche. Hackade i 1/2 rödlök, pressade i citron och strödde över rejält med frusen dill. Lite salt på det och sen var det klart! Skitgott på finncrisp!

Lite bilder från lägenheten nu när vi har fått upp lite tavlor..


Kommentarer
Postat av: Paulina

Va fint!! :) Jag vill komma och hälsa på sen när jag får! :'

Svar: tack snälla, fina du! det måste du! :*
theresesandstroem.blogg.se

2013-06-18 @ 08:20:04
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0