En vanlig söndag

En skön söndag har det varit. Först sovmorgon. En favorit i repris till brunch - mina bästa proteinpannkakor med "nutellan", banan och hallon. Njutning från första tuggan! Mmmmm.....

Senare blev det en timmes promenad i finvädret, mellanmål och slapp i soffan medan Fredrik stack iväg på gymmet. Rätt som det var, var det dags för middag, idag gjorde jag gratinerad broccoli och stekt älgfärs. Åt det med en massa kikärtor och blev typ...proppmätt.

Som vanligt har jag varit iväg på bandyn, och har nyss skickat iväg en uppdatering över veckan som gått till coach Helena. Och fikat såklart - lite älgfärs och kikärtor från middagen och en näve nötter.

Igår var det ju min "fria dag" och på kvällen njöt jag därför av en Geisha-chokladkaka. Såååå gott var det, varje tugga! Men idag är jag laddad för en ny vecka med ren och bra mat. Har gjort en liten träningsplanering för veckan som kommer då jag jobbar hela helgen (plus att det är marknad).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0