Underbara fredag!

Vilken underbart bra fredag jag har haft.

...Startade dagen med frukost och sen ett grymt pass på gymmet. Det där passet där svetten sprutar åt alla håll och man nästan flåsar ihjäl sig. Men sen inser man efteråt att man visst kan andas och då kan man inte vara annat än nöjd.

...Fick bjuda Emma på god lunch. Vaniljproteinpannkakor, nyttig nutella som jag gjorde imorse, banan, hallon och en helt perfekt mango.

...Umgicks med henne resten av dagen, åt gooo-fluffet till mellanmål och surrade.

...Fick hem världens snyggaste träningsskor som jag impulsbeställde tidigare i veckan. Skickade tillbaka dom på en gång dock, blev så jäkla snål.. Haha. Har ju ett par grymma träningsskor, men inte lika snygga!

...Åt en perfekt tillagad bit lax till middag tillsammans med kikärtor och sallad. Mmmm..

...Badade bubbel och bastade med Fredrik, Anna och Johan på brandstation. Det var så jävulskt skönt!

...Avslutade kvällen framför ett avsnitt av The Following. Sjukt spännande serie!

...Och nu är jag skönt trött och mosig efter bastun, så nu är det sängdags.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad jag glad jag blir när jag läser, jag blir glad av att du låter glad. Saknar dig massormassor!! Puss loveu.

2013-03-16 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0