Att köpa en för stor soffa

Godmorgon på er! Fredag morgon och nu startar min jobbhelg. Har nyss käkat frukost och ska snart börja göra mig klar för jobbet. Jobb 8-17 idag och sen åker vi som sagt till Vilhelmina för att bowla och käka middag och sådär.

Ingen träning idag, men det hinns helt enkelt inte med idag. Inte mer med det.

Igår hämtade vi soffan i Umeå (och en tvättmaskin, mikro och vattenkokare också). Ja, att överhuvudtaget få in den i lägenheten blev ett projekt utan dess like. När grabbarna hade testat på tusen olika sätt insåg vi tillslut att den inte skulle kunna komma upp i trappuppgången, och det enda vi kunde göra då var att försöka ta in den genom fönstret. Som tur var finns det snälla människor med lyftar och grejer, så det löste sig tillslut med fem karlar och en jäkla stor lyft, haha. Inte det lättaste när man bor två våningar upp.. Igår innan sovdags så byggde vi ihop den och jag är så himla nöjd!

Ingen frukostbild idag (jag var hungrig när jag vaknade, haha), bjuder på en bild från igårkväll istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0