Backintervallsmorgon

Vilken skön morgon! Igår när jag skulle sova var det som att någon hade skruvat energin på max, kunde verkligen inte slappna av. När klockan ringde 6.30 imorse fick Fredrik nästan dra mig ur sängen. För jag hade ju lovat, att springa backintervaller på Åslia med honom. Sagt och gjort, det var bara att slänga på sig kläderna och sticka iväg. Om jag ska springa direkt på morgonen gör jag det alltid på tom mage, annars får jag mjälthugg så det bara skriker om det! Vi gick ner för backen (ja, själva skidbacken) och startade nerifrån. Sammanlagt blev det fem intervaller av hela backen, jäklar i min låda vad det är brant! Man hinner inte alls komma upp i någon fart egentligen men benen bränner och hjärtat rusar. Vi körde sen några intervaller i lilla backen innan vi var tvungna att åka hemåt för Fredrik hade en tid att passa.

Hemma blev det chokladbollsröra till frukost, perfekt efter träning med snabba kolhydrater och protein. G-O-T-T.

Sen dess har jag duschat, suttit ute i solen på balkongen, betalat några räkningar och beställt lite grejer till Turkiet-resan, det närmar sig nu!! Nu ska jag fixa lunch och sen vid 12 är det dags för jobb.

Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp lite senare idag. Hoppas ni får en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0