Summering av veckan

Här var det dött...sen sist har jag fyllt 20, fått en massa grymma presenter, jobbat, tränat, bakat 6 tårtor, tryckt en sjujäkla massa fika och myst med nära och kära. 

Eftersom jag hade en fullspäckad födelsedag med jobb och träning så blev det fika igår istället. Bakade i nästan 12 timmar för att få klart alla tårtor jag hade planerat att göra. Det blev en oreotårta (som ett stort oreokex typ), en chokladtårta med lime, mascarpone, jordgubbar och chokladfrosting, en blåbärstårta med citronsmörkräm, en fransk chokladtårta, en smörgåstårta med skinka och leverpastej och en kokostårta med lime. Bakning är ju ett annat riktigt stort intresse jag har, men tyvärr blir det inte så mycket bakning eftersom det sällan är någon som äter upp det, haha. Fikade galet mycket i alla fall och det var så sjukt gott. Inte så konstigt när jag inte fikat på nästan sju veckor. Men då mådde jag som jag förtjänade efteråt också.....

Mådde riktigt kasst i natt, men det kändes bättre imorse. Skjutsade iväg Fredrik på ishallen och sen blev det en långpromenad. Käkade lunch, drack kaffe ur nya kaffemaskinen, körde ett grymt benpass på gymmet och nu har jag fikat lite. Ska städa upp lite här hemma nu, fixa middag och sen fara på bandyn. Måste ju utnyttja all energi jag fick av fikat igår. ;)

Och presenterna då...fick ju som sagt en Tassimo-kapselmaskin som jag hade önskat mig, en Stockholmsresa, 
ett presentkort på massage, en servis från Rörstand (inte inhandlad än, men så småningom!), massa pengar, presentkort på Ur och Penn till en klocka, presentkort på Fitnessguru, ljushållare osv. Helt sjukt vilka underbara människor jag har runt omkring mig ❤️ Är så otroligt nöjd. 

Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag har haft!




Kommentarer
Postat av: sanna

Recept på kokostårtan?!

Svar: Här är länken :) http://blogg.amelia.se/lindalomelino/2013/06/09/rosa-limetarta-med-cream-cheesefrosting-och-kokos/
theresesandstroem.blogg.se

2013-10-08 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0