Matglad


Ja, att jag kan äta mycket mat är väl ingen hemlighet vid det här laget, haha! Så blir det då man sparar större delen av dagsintaget till middagen. Blev galet mätt (lindrigt uttryckt).. Haha! Gjorde en dietvänlig version av tacogratäng och det var sjuuuuukt gott iaf!

Har förutom god middag och Gladiatorerna på tvn haft en underbar lördag. Redan 7.17 slog jag upp mina blå och kände mig pigg. Myste med Freddan och skjutsade sen honom till bussen. Åkte hem och åt pannkakor framför några avsnitt Gossip Girl innan jag åkte ner till mamma och pappa. Var upp på samhället en sväng med mormor också. Sen blev det en långpromenad och därefter massa surr på en bänk i solen med finaste Pallan. Mys!

Åkte sen och handlade till middagen, förberedde den och bakade tårta till imorgon då vi ska fira kusin Helenas examen (såhär 4 månader i efterskott). Tur för mig att jag inte gillar tårta ;) När den var färdig knöt jag på mig skorna och tog en kvällspromenad med bra musik i lurarna. Det slog mig där och då, i kvällssolen, hur fantastiskt mitt liv är egentligen. En minst sagt härlig insikt, och det var med lätta steg och ett leende på läpparna jag checkade av min nionde promenad för veckan (hittills!). Behöver knappast nämna att solen hjälpt till där? ;) Galet skönt var det i alla fall att ha maten klar, var bara att kasta in den i ugnen när jag kom hem!

Nu ligger jag i soffan och käkar isglass framför Love And Other Drugs. Fin-lördag! Haha!

Kommentarer
Postat av: Pallan

<3!!

Svar: 💕❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-04-27 @ 02:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0