Discopass


Bilden speglar dagens gympass rätt bra. "Fri" matdag idag, så efter att jag hade skjutsat Freddan till bussen blev det brödfrukost i soffan. Polarkaka med smör och ost, så jäkla gott, haha! Till det blev det såklart en stor skål kvarg! Fick till ett jäkla bra benpass i alla fall! Var ensam idag på gymmet och det brukar vanligtvis göra mig lite otaggad, men idag var det helt perfekt! Dansade runt mellan seten, tog fula kort och spelade hög musik. Ett riktigt discopass, haha, men ändå tunga vikter och riktigt bra tryck i musklerna! Älskade, underbara gym!

Hem för lunch och dusch, och nu ligger jag i soffan och ser Gossip Girl. Så skönt! Ikväll ska jag träffa Anna och Pallan igen (igår var vi på simhallen och badade och bastade :)), mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0