Morgongröt och gymkärlek


Startade såklart morgonen med min bästa gröt. Längtar till den lika mycket varje kväll. Haha! Har tränat 6 dagar i rad så det fick bli en vilodag idag. Träningen flyter på SJUKT bra just nu! Brände av ett grymt benpass igår och jag älskar det mer och mer för varje dag! Vad gjorde jag innan jag började gymma? ;) 

Blev iaf sovmorgon till 8, och sen har jag lullat runt i morgonrock här hemma, förberett lunch/middag och sett på tv. Skönt! Jobbar 12-20, så snart är det dags att ta tag i dagen, men först SoA med Freddan som nyss kommit hem från gymmet ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snälla, kan du lägga ut receptet på gröten ser sååå lockande god ut! :)

Svar: men absolut!! 😊😊😊
theresesandstroem.blogg.se

2014-01-27 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0