Dietuppdatering



Kort uppdatering om helgen. Njuter av att bara vara ledig och förhoppningsvis fylla upp batterierna till en lite högre nivå än vad de har legat på den senaste veckan (dvs typ i botten). 

Jobbade järnet på fredag hela dagen. Åkte ner på gymmet och körde en knäböjsutmaning. 50 kg på stången och 100 reps så snabbt som möjligt. Slutade på 10.49 som ni ser på bilden ovan och jag var rätt nöjd med den tiden med tanke på hur lite energi jag hade. Ska bli kul att testa efter dieten! Efter det och lite lårcurl och mage åkte vi hem och totaldäckade i soffan. 

Sovmorgon igår, upp för frukost och sen iväg på gymmet för rygg/biceps. Har fått ont i axeln, misstänker en inflammation eller liknande, så jag fick anpassa efter den till de övningar som kändes bra. Ett helt okej pass ändå. Kvällen spenderades med Clara och André, vi grillade till middag (älgkött och hemmagjord potatissallad på bilden ovan) och såg Gladiatorerna och Eurovision på tvn. Även Pallan och Tommy svängde förbi en stund. En riktigt mysig kväll! 

Imorse klev vi rätt upp ur sängen och gjorde veckans matlådor. Sen ner på gymmet där tanken var bröst/triceps. Hade dock ont i axeln av det mesta så det blev i stort sett bara cykling för mig. Så sjukt frustrerande, men det finns inget annat än att lyssna på kroppen. Underlättar inte att man är riktigt blödig och låg på energi just nu... Haha. Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare hos Fredriks mamma och pappa. Allt anpassat såklart, har bl.a. gjort min hamburgerdressing! 

Måste bara flika in också hur otroligt bra mätningen gick! Har tappat hela 22 cm sen vi började dieten! Bl.a. 8 cm över naveln, galet! Nu är det bara att försöka hålla fokus de fyra veckorna som återstår, och sen är sommaren runt hörnet! Som jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Clara

😘❤️

Svar: ❤️💚💜💙💛
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-11 @ 19:04:37
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Sanna

Så jäkla bra, kör på!

Svar: tack fina du!!
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-11 @ 20:47:02
Postat av: Emilia

Heja dig! Du är så duktig!

Svar: tack snälla, snälla du!
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-12 @ 14:28:28
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0