Sommarväder


Bild från gårdagens morgonpromenad. En stålande fin onsdag som mestadels spenderades inomhus tyvärr. Promenaden var riktigt skön i alla fall, pannkakorna till frukost efteråt smakade underbart och jag fick en skön cykeltur till gymmet för ett snabbt magpass. Träningsvärken i magen idag är ett bra kvitto på att det tog där det skulle! 

Jobbade sedan som vanligt 12-20, men det gick så sjukt lätt igår då mitt humör var på topp. Så skönt att vara genuint glad och lycklig. Fick sen komma hem till världens bästa och äta middag och prata framtid tillsammans. Så mycket kärlek till denna människa. Du är bäst! 

Torsdag idag och som vanligt blev det en morgonpromenad, frukost i soffan och så har jag tvättat en maskin med underkläder. Jobb 12-15 och sen gymmet! 

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag blir glad av att du är glad!❤️

Svar: men bästa du ❤️❤️❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-22 @ 12:09:27
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Karin

❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-05-22 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0