All we ever do is say goodbye.


Bakat idag igen. En massa bullar, över 100 stycken, som jag lovat. Inte till mig alltså..synd!

Mer då? Imorse vaknade jag när Fredrik for på jobbet sådär kring halv 7. Kunde absolut inte somna om så jag klev upp, tog mig en morgonpromenad på ca en timme. Riktigt skönt faktiskt. Kom hem, åt en stor filtallrik och såg sista skivan av Sex and the City-boxen. Snacka om ledsen i ögat. Undrar på om jag ska börja se om den igen..haha. Käkade lunch med Fredrik och sen dess har jag i stort sett bara bakat. Hann även plocka in dom troligtvis sista jordgubbarna och njuta av dom..

Snart vankas middag, och sen är det match som gäller. Derby ikväll då, alltid lika roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0