Update om helgen



Godmorgon på er! Bilder från dagens underbara morgonpromenad och nu har jag just fått gröt i magen. Har totalt glömt bort bloggen faktiskt! 

Helgen bestod av jobb fredag och lördag, ett lättare träningspass och en kvällspromenad på fredagen och sen grillning hos mamma och pappa på lördagskvällen. I söndags preppade vi lite matlådor för veckan och försökte ta vara på solen så mycket som möjligt, vilket slutade i två promenader, men också ett benpass på gymmet. Vi avslutade också dieten, ska skriva lite mer om det sen. Firade med glass, pizza och bröd! Haha! 

Igår jobbade jag kort dag, 8-11, efter en morgonpromenad. Sen hem för lunch och lite mer matlådefix. For och tränade rygg och kunde köra marklyft för första gången på flera veckor! Så sjukt kul! Men idag känner jag av axeln igen, så nu ska jag vila ordentligt. Är så less på detta. Dock är det lite problematiskt med jobbet då jag lyfter hela tiden när jag är där.. Men det har sakta blivit bättre, så det är väl bara att vänta ut det. 

Avslutade dagen med att fika, gå en sväng med hundarna, cykla runt Söråsele och bara surra, och sen bakade jag tårtbottnar inför Susannes födelsedag imorgon. 

Känner mig otroligt harmonisk just nu, det var längesen jag mådde så bra! 

++++ Glömde ju nämna det viktigaste, vi har bokat en resa till Cypern på semestern också! Som jag läääängtar!!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Så glad att du är glad finaste! ❤️❤️

Svar: detsamma vännen ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-06-03 @ 09:07:01
Postat av: Anna

Vad glad jag blir att du är glad<3

2014-06-06 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0