Lever livet

Hej på er. Ofantligt längesen jag var in här sist men jag har fullt upp att njuta av denna fantastiska sommar. Sen sist har jag bl.a. firat midsommar i Holmträsk, varit på Wheels i Umeå med brudarna, jobbat, njutit av underbart sommarväder, shoppat i Umeå, ätit massa god mat och fika, firat Mias 7-årsdag i Lycksele, åkt båt, badat, tränat, haft fina middagar med vännerna, myst i mormors stuga med familjen, firat Fredrik och nu senast firat marknaden ordentligt som vanligt! 

Igår gick jag även på min allra första betalda semester. Tre veckor som först ska spenderas i Göteborg i sex dagar och efter det en vecka på Cypern. Känns skönt att ha en vecka ledigt kvar när man kommer hem! Hoppas ni lever och mår - det gör jag minst sagt! 


Kommentarer
Postat av: Clara

Ha det bäst nu, världens bästa vän! Pussar och kramar!❤️❤️

2014-07-22 @ 22:28:01
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Karin

Njut av din ledighet nu, det är du värd! Du är bäst! Puss&kram! 😘❤️

2014-07-23 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0