Keep listen to my words.


Bilder sen lördag/söndag då jag och Fredrik spenderade en natt på hotell i Umeå efter farfars 90-årskalas. Hotell Winn mitt i stan. Supermysigt! Ett stort plus med den underbara hotellfrukosten på söndagmorgon. Hur gott som helst! Att påpeka var dock att vi fick en 120:s säng? Höll på att ramla ur några gånger, men visst gick det kalas ändå!

Gokarten i fredags var i allafall superkul! Helt galet. Och därmed hade jag kirrat födelsedagspresenten till Fredrik klart. Ja, det var sjukt skoj hur som helst. Avslutade besöket i Lycksele med middag på Golden Bar! Åkte hem, bakade kladdkaka och sen blev det fika och film för hela slanten. Även Anna kom förbi, mys!

Lördag vann vi matchen! Tummen upp! Sen åkte vi till Umeå som sagt, kalas och buffémiddag. Blev en rätt tidig kväll. Klev upp på söndagmorgon och åt alltså en riktigt god frukost. Fredrik åkte och tatuerade sig och jag gick runt på stan och försökte att inte lockas av mitt köpbegär, hittade hur mycket som helst! Men jag lyckades bra ändå, en klänning till Thailand (på rea), en halsduk och en ny vaniljparfym. 

Har nästan nyss kommit till Fredrik efter en dag med promenad, bakning och surr med Madde, middag hos Fredriks föräldrar, träning och nu ser jag The Notebook medans jag bloggar. Så himla fin film.

Nu ska jag alltså fortsätta se. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0