Live your life before it's too late.

Gårdagen spenderades med Anna, mysmys! Kvällen ägnades åt träning och ragg med Emma, Felix och Karin. Avslutades med Karin och Clara, tv och lite fika hemma hos Fredrik. Skön-torsdag!

Ligger i soffan hemma hos Fredrik och väntar på att han ska komma hem från jobbet så vi kan käka lunch någon gång. Är riktigt sugen på en stor filtallrik och några stekta ägg...mmm. Idag åker vi till Lycksele för att köra gokart och jag är riktigt nervös faktiskt, haha! Men det kommer nog bli skoj! Karin, Clara och André hänger också på så jag tror det blir kanon. Har aldrig kört gokart men...någon gång måste ju bli den första!

I övrigt har jag inga planer för kvällen, förutom att jag måste packa för morgondagen då vi sticker på nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0