Vilken färg är själen älskling?


Oj, jag har verkligen glömt bloggen. Har haft fullt upp av att njuta av sommaren. En hel hög underbart fina dagar och kvällar. Massa god mat, massa gott fika, träning, mysiga sommarkvällar med kvällsdopp och båttur tillsammans med mina älskade nära och kära och fotboll. Förra fredagen tog sommarjobbet slut, så sedan dess har jag bara njutit av att ha sommarlov. Idag kanske inte direkt är någon sån där fin sommardag, slätregn hela dagen och fullt med gråa tråkiga moln.. Har hur som helst fotat rätt mycket, så lite sommarbilder ska jag nog kunna bjuda på framöver.

Kan berätta lite om helgen som nu nästan passerat, eftersom jag har lite halvdålig koll på tidigare dagar. Fredag tog jag en skön sovmorgon och spenderade sen någon timme i soffan framför fyra avsnitt av Sex and the City. Fredrik kom hem från jobbet, käkade och sen tog vi bilen till Lycksele för att köra gokart, som skulle va min födelsedagspresent till honom. När vi kom fram regnade det som tusan, så vi fick ställa in planerna och skjuta upp dom till nästa fredag. Blev istället Jysk och Expert, där jag köpte en epilator. Sen stan, för inköp av hårinpackning och schampo/balsam. Åkte och hälsade på hos syster och Mia ett bra tag, och avslutade med middag på Golden Bar. Mmmm.. Sen åkte vi hemåt, fick besök av Karin, Clara och André, så det blev TV och fika. 

Lördag tog vi sovmorgon, klev upp, for till Fredriks föräldrar och lånade strykjärnet till de nya gardinerna. Strök dom, och sen åkte vi hem för att sätta upp dom. Resultatet blev kanon faktiskt! Hälsade på hos moster där det bjöds på saft, innan vi åkte iväg för att hämta en tvättmaskin. For en sväng på gymmet och pumpade ur benen lite. Trerättersmiddag hos Fredriks föräldrar. Avslutade kvällen med besök av Karin, Clara och André då vi såg Sommarkrysset, zappade runt bland massa dåliga filmer och surrade. 

Imorse tog jag mig en morgonpromenad och sen har jag bakat bullar och grejat. Ska strax städa upp sista röran på mitt rum och käka middag. Blir nog en rätt lugn kväll, eller en stund på gymmet, vi får se helt enkelt. 

Annars njuter jag bara av sommarlov, galet underbart! Å andra sidan kan jag inte låta bli att längta lite till vardagen just av den anledningen att träningen drar igång på riktigt, och att tiden flyger framåt, mot körkort, 18 år och Thailand..

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh men tack snälla du för din kommentar! =)

2011-08-08 @ 13:46:11
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0