Beat that beat up!

Ännu en helg har passerat. I torsdagskväll började min helg. Tränade med veteranerna, och oj vad jag saknar hockeyn.. For sen och grattade världens bästa Anna som fyllde 18 jäkla år! Galet! Fredagmorgon åkte hon och jag till Umeå. Blev lunch på Eurasia, och sen shopping för fulla muggar dom få timmarna vi hade innan bussen gick. Åt middag och drog sen hem till Anna. Jag, hon, Lisa, Oskar och Felicia drog ut för att se fyrverkerierna, dricka glögg och gå runt och titta. Drog hem till Anna och födelsedagsfikade med några pojkar och sen for vi en sväng på pizzan. Lördag blev det träning på morgonen (träningsvärk!!), tvätt av tre maskiner, hockeymatch med Anna och Lisa, som dom vann, underbart! Sen tacos till middag. Fredrik for på simhallen med laget och Anna kom till mig, vi poppade musik, drack lite, läste bloggar och surra massor. Senare drog vi en sväng på simhallen och sen for vi runt. Riktigt rolig kväll iaf, blev lite för mycket men de va ändå skoj! Vaknade igår och kände mig rätt överkörd, och spegeln sa väl sitt...blev en lugn dag, frukost, långpromenad och sen mys hos Fredriks föräldrar. Middag där, for och fixade klart några hårhanddukar och sen blev det två avsnitt av House innan sängen. Grym helg helt klart!

Nu sitter jag på bussen, måndag idag. Borde kännas tungt, men de är sista veckan innan jullov, Karin och Clara är hemma, Emma kommer hem, massa mys och ikväll är de boxning. Nä, livet är bara allmänt bra just nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BEEAT THAT BEEAT UP, BEEAT THAT STORUMAN!

2011-12-21 @ 00:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0