If only you saw what I can see, you'll understand why I want you so desperately.

Har varit otroligt effektiv idag. Skjutsat iväg Fredrik på ishallen för bortamatch, tränat med laget, storstädat i lägenheten, duschat och ätit lunch alá fajitas. Nu sitter jag i soffan. Försöker hitta på ett sätt att fördriva tiden. Kanske ska börja med att klä på mig. Ingen verkar ha tid att hitta på nåt, alla är upptagna med andra/annat, så istället får man roa sig själv.. Ibland är det skönt att vara själv, men inte idag..

Sitter och funderar på middag också, noll inspiration. Och dessutom lär jag behöva äta ensam. Nä. Oj vad deppigt det här blev. Nu får jag rycka upp mig. Slänger kanske ihop några lussebullar som jag lovat. 

Hörs, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0