Keep that beat rockin'!

Juldagen. Julafton är alltså över för i år. I fredags firade vi jul hos Fredriks föräldrar, och igår på riktiga julafton var vi hos moster med min familj och släkt. Har fått otroligt fina julklappar av alla fina nära och kära. Har fått ljuslyktor, 3 par raggsockar, parfym, choklad, 3 receptböcker, tavelram, en te-låda, örhängen, smink, Gossip Girl-box, smyckeslåda, en filt med armar och slutligen nya träningsskor som ni ser på den grymma bilden ovan. Hade glömt att slå på blixten på mobilen, därför blev den suddig och jävlig, men lite ser man!

Startade iaf dagen med att inviga skorna på en promenad. Blev bara 25 minuter för sen började jag få känningar av skavsår. Hatar innan man har gått in nya skor, dom är så jobbiga då. Men sköna var dom ändå, och jag är supernöjd! Har varit en underbar jul. Nu ser jag Beethoven och har nyss käkat frukost, en filtallrik med kiwi, müsli, linfrön och rågfras, och sen en apelsin. Laddar inför allt dagen har att erbjuda. Juldagsmatch, middag, förfest i våran lägenhet och sen utgång! GALET :) Och nu är alla mina närmaste vänner 18, vilket innebär att vi ska leva jävel på Wärdshuset, underbart!

Nu ska jag göra en spellista till ikväll, snabbplatta håret och sen se om jag får nåt liv i Fredde som ligger och sover. Ha en grym dag! Vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0