Standing right beside me, I think I know who you are.

Sitter på skolan igen. Det är enda tiden jag just nu känner att de finns tid att blogga. Eller så är det den enda gången i min bloggtorka som jag känner lite sug efter att skriva.

Helgen blev som väntat helt underbar. Umeå på fredagen, köpte nästan alla julklappar och åt golunch på Eurasia. Köpte även en nyårsklänning. Fredagkväll spenderades med Clara-mys, pepparkaksdeg och massa prat. Underbart. Lördagen startade med boxning, jobb i två timmar, a-lagsmatch, kycklinggryta till middag och sen kom Andreas, Katrin, Clara och André på besök. Blev öl för grabbarna och hockey. Det var trevligt iaf! Söndag kom Linda och vi julbakade hela dagen - knäck, saffransbullar, pepparkakor och snökakor. Mys! Kvällen ägnades åt bandy och sen en film med massa apelsiner.

I veckan har jag än så länge slagit in julklappar, varit ute på en promenad, födelsedagsfikat hos moster och haft fikabesök i lägenheten. Ikväll ska jag fara och simma och hoppas på att dom sista julklapparna kommit med posten. Är så skönt att äntligen vara klar med all julklappshandling!

Snart lektion och jag hoppas att denna dryga skoldag tar slut FORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0