We made it all this way.

Sitter och ser Jims Värld och läser lite bloggar. Eller kanske snarare många bloggar.. Ska strax bege mig ut en sväng, innan frukost och några avsnitt av Gossip Girl. Spenderar dagen med fina vänner och planering + shopping inför nyår! 

Juldagskvällen blev förövrigt heeelt underbart rolig! Tackar alla inblandade för det! Annandagen var det dock inte lika roligt att vakna till en stökig lägenhet....men jag klev upp och sen städades det i två timmar!

Måste också berätta att jag nu är nyfärgad och nyklippt! UNDERBART. Tack Maria!!

Senare idag kommer en bildbomb upp sen juldagen, och dessutom ska jag lägga upp bilder från de två julaftnar vi fick va med på i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0