'Cause everyone is forgiven now, 'cause tonight's the night the world begins again.

En liten snabb update på livet då.

Har hunnit med mycket sen i tordags. Fredag blev det jobb och efter det skyndade jag mig hem. Duschade, slängde ihop kläder och smink, fixade middag, käkade, drog hem till Fredrik. Vi fixade oss, folk kom. Efter en stund bestämde vi oss för att åka, och vi hade en riktigt rolig ditresa. Kom fram, såg September, åt, umgicks, osvosv. Kom hem halv 4 och kan sammanfatta det som en riktigt rolig kväll.

Det var däremot tungt att kliva upp och jobba igårmorse, men det gick helt klart. Blev mycket piggare när jag väl tagit mig dit och med trevligt jobbsällskap gick tiden ganska fort. Chillade sen hos Anna, for till Fredrik och vi åt middag, såg tv osv. Sen senare på kvällen tog vi bilen till Annas stuga, åt massor av frukt, bastade och pratade. Åkte sen hem, duschade och sen for vi hem till Anna och såg film. Väldigt mys.

Imorse for Fredrik till Holmträsk, så jag gick hem, bytte om, tog en promenad och sen unnade jag mig en god frukost/lunch. Har inte gjort mycket mer än så idag, förutom att baka då. Ska förbi på ÅMS en stund ikväll, hoppas på att inget krånglar så det går snabbt!

Har med helgens olika händelser insett att jag aldrig kommer kunna vara någon annan än den jag är. Det är upp till folk runt omkring mig att gilla det eller inte. De som vill ha mig i sin närhet vet jag visar det, hela tiden. Och det är jag väldigt tacksam för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0