Every time you come for me.

Slänger in en kortkort och snabb uppdatering. Marknan är över. Det har varit galet. Men otroligt roligt. Har jobbat varje dag, men jag trivs som fisken i vattnet, så trots att jag har viljat kasta telefonen i väggen varje gång alarmet har ringt så har det känts bättre så fort jag väl börjat jobba. Har stått i bageriet varje dag dessutom. Berättar mer senare.

Tog en lång sovmorgon i morse. Fredrik åkte iväg till Norge, och sen blev det tvchill med Karin. Åt en supergod kycklingsallad till middag och nu ska jag gå till Anna och vidare upp på OK för att hyra film. Blir en myskväll i soffan och det kan jag lova behövs efter en helg som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0