För vem ska jag tro på när allt är såhär?

Alltså inga bilder ikvälll....trist. Sitter i soffan och Karin har nyss farit hemåt. Vi har spenderat kvällen framför en film, Easy A. Lite halvt galen sådär, men absolut inte tråkig! Ja, den var nog rätt förutsägbar som många andra filmer, men bra typ. Sen har vi pratat, haft catchup med Emma som var på besök en sväng, och ätit jordgubbar. 

Dagen har varit allmänt lugn. Sovmorgon, ragg, fika, ett kort pass på gymmet, dusch och middag. Kvällen har jag ju redan berättat om. 

Inser här där jag sitter att det är tre månader, fattar ni, TRE MÅNADER, tills jag fyller 18, får ta körkort osvosv. Nervös, förväntansfull. Jag har skjutit fram övningskörning och faspluggning så länge nu att det inte går längre. Måste ta tag i det om jag vill ha något körkort till hösten..

Nog om detta, sjukt trött är jag så snart ska jag hoppa i säng. Bara Fredrik kommer hit så. Har börjat bli van nu att ha sällskap och har inte sovit själv på väldigt länge, kommer bli jobbigt framöver om man blir tvungen att sova själv..haha. 

Slutsurrat. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0