Keep me safe inside, your arms like towers, tower over me.

Annars så har jag de senaste dagarna bränt mig på typ hela kroppen, målat hus, tränat, chillat, umgåtts med fina vänner osv. Idag är det återigen helg, vilket egentligen kvittar för mig som är ledig varje dag. Däremot ska jag faktiskt jobba tre dagar nästa vecka, det känns fint. 

Dagen har egentligen bara nyss börjat, fortsätter med ett besök på Ica och Apoteket, ett träningspass på gymmet, lite förberedelser inför middag och efterrätt ikväll och sen får vi se vart kvällen tar vägen. Nåt kul kommer förhoppningsvis dyka upp. Imorgon åker vi alltså till Lycksele för att gratta Mia, plus att vi ska hjälpa syster med flytt till nya lägenheten. Kvällen kommer bestå av grill- och fikamys med laget, vilket påminner mig om att jag måste hinna baka typ 20 kladdkakemuffins idag..det ska nog gå! 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0