Who's gonna save the world tonight?

Dålig uppdatering. Mycket har hänt i veckan. Marknadsveckan har dragit igång och imorgon startar det på riktigt. Ikväll sitter jag ensam i Fredriks lägenhet medan alla andra är ute och roar sig, just nu i sällskap av 2½ men och en stor skål med yoghurt, flingor och nektarin. Ska strax ta mig till sängen och läsa lite ur min Cosmopolitan. Sen sova. Imorgon väntas jobb från klockan 9. Sen en efterlängtad marknadskväll med utgång, Trillen och Sean Banan. Kan bli grymt skoj.

Kommer bli dåligt med uppdatering i helgen. Men kul ska jag ha! So long!

Kommentarer
Postat av: sandra

avundsjuk jag blir.. vill också vara på marknaden.. :/

2011-07-15 @ 12:28:34
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0