If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change.

Just nu sitter jag här på altanen med datorn i knäet, en grapefrukt och saft. Har solat i en och en halv timme ungefär, somnade på studsmattan och det var sjukt skönt. Solen gick i moln, och dessutom hade jag fått sms av nelly.com om deras sommarrea, så nu har jag klickat in mig och funderar på om man ska beställa något..

Har varit väldigt dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Men det har varit rätt fullt upp. Folkracetävlingen i fredags drog minst sagt ut på tiden. Kom hem vid sextiden, gjorde i ordning mig så snabbt jag kunde och drog sedan iväg för grillning med efterrätt, ölspel, skratt, prat, massa folk osv. Hade en riktigt, riktigt trevlig midsommarkväll som avslutades med en kvällspromenad hem. Mycket bra!

Lördagen när jag och Fredrik äntligen hade vaknat åkte vi till huset och städade upp, åt en stor frukost och sen tog vi bilen till Holmträsk. Myste, grillade, åkte flotte, fiskade, fikade och spelade nåt frågespel. Sjukt mysigt!

Igår åkte vi hemåt, gjorde tacogratäng till middag. Jag tränade och sen såg vi film på tvn och fikade nybakt filmjölkslimpa....MM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0