What you see is not what you get.








Ljuslyktor av mamma och pappa, som ska hängas i Fredriks stuga i Holmträsk.

Helgen som gick blev bra. Lördagkväll gjorde vi trerätters i form av skagentoast, kycklingpaj m. sallad och aftereight-glass, mys som alltid med mina brudar! Efter det, musikdunk och massa fula kort. Har lagt upp dom som går att kolla på, hihi. Sen drog vi vidare till brandstationen där killarna var, blev massa roligheter och sen drog vi iväg på efterfest där stämningen var ganska död. Kom hem vid 5 och sov som en stock.

Söndag blev en slappardag, möte med laget inför div. 3 och plugg inför körkortet..

Måndagmorgon hade jag uppskrivning och oj så nervös man kan va! Men 61 points av 65 fick jag, och därmed godkänd! Grymt! Måndagkvällen bestod sen av middag med mamma och pappa, och sen Zumba, dusch och tv.

Tisdagmorgon väntade uppkörning, gick runt i Lycksele och var nervös i en timme först, innan uppvärmning med körskoleläraren och sen uppkörning. Det gick bara fint, och 40 min senare hade jag körkortet i min hand! SJUKT UNDERBART. Blev en del ragg på tisdagkvällen, träning, dusch och sen kom mamma och pappa förbi med present och blommor! Dom är så söta.

Igår var min sista skoldag innan helg, gomiddag hos mamma och pappa, ragg med Madde och en promenad i dimman. Idag har jag alltså spenderat dagen hemma. Klev upp 9 och skrev en bokrecension som nu är klar, skönt! Har även ätit lunch med Fredrik, tvättat en maskin, diskat, gått en sväng, varit på Ica och handlat, fikat och nu ska jag skriva psykologi. Sen blir det fajitas till middag, boxning och bara chill. Skön torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0