You can take away my wings, 'cause I'll never be an angel.


Ville med denna bild bara ha sagt att jag tycker snön kan komma nu. Trött på denna eviga, gråa höst.

Torsdag. Frukost. Långpromenad. Handla. Laga lunch. Äta lunch. Bullbak. Cykla hem till mamma och pappa (cykla, i november liksom?!). Sy hårhandduk. Äta middag. Surr. Boxning - otroligt underbart. Kort ragg med Emma. Dusch. Test av hårhandduken (underbar uppfinning!). Fika. Och nu tv och dator med en riktigt mör kropp. Precis som det ska va! 

Efter en effektiv och skön torsdag ska jag strax lägga mig och sova. Imorgon vankas eventuellt lunch på Kronan med Fredriks mamma och mormor. I övrigt kommer Karin och Clara hem!!!! UNDERBART BRA. Planering inför lördagen ska hinnas med. Sen från 18 väntas jobb. Pubkväll på Kronan. Hade iofs varit roligt att gå ut, men alltid bra med cash!

Lördag ska jag jobba på dagen, skynda iväg på a-lagets match mot Kågedalen och sen på kvällen blir det då middag med brudarna och sen fest på brandstation! Bastu, bubbelbad och allmänt bra folk. Oj så jag längtar!

Och Anna, jag sitter och lyssnar på gamla Takida-låtar nu och tänker på gamla tider. Ändå galet...

Kommentarer
Postat av: anna

hahah såg faktiskt på rubriken att de var en gammal takida låt ;)

och visst tusan är de gaalet!

2011-11-04 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0