I could stay there, close my eyes.


Halkbanan är avklarad! Riktigt roligt var det, och hela dagen har vi kört stadskörning i Umeå, landsvägskörning och sen halkbanan. Kom till Lycksele halv 7 efter att ha stigit upp 5 imorse. Sen väntade mamma i Lycksele och skjutsade hem oss till Åsele. Skönt nanting. När jag väl kom hem hade Fredriks underbara söta mamma gjort fajitas åt mig som stod på köksbänken. Underbart skönt att bara kunna falla tillbaka i soffan med lite mat, tv och tända ljus. Huvudet är tungt och därför blir det inte mycket gjort ikväll. Avslutar en intensiv dag med några clementiner och Rallybrudar på tv. Har varit mycket nya intryck osv..

Imorgon är jag ledig, skönt. Ska plugga lite, ta en morgonpromenad och sen senare på dagen åker ev. jag och Fredrik ut till Holmträsk en sväng. Vi får se helt enkelt! Skönt med en nästintill oplanerad dag! Är så otroligt sliten efter att kroppen gått på högvarv ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0