Lessons learned, bridges burned to the ground, and it's too late now to put out the fire.


Helgen har flugit förbi som misstänkt. Fredagkvällen spenderades med Anna-mys. Naturgodis, kiwi och film. Underbart. 

Lördag stod jobb på schemat. Det flöt på alldeles utmärkt. Hann inte sätta mig, äta eller någonting, utan det strömmade på hela tiden. Så det ska va. Kom hem och sen skulle vi byta däck på Fredriks bil, men klantig som han är har han slarvat bort bultarna och allt. Så vi for och storhandlade, och sen bjöd mamma på lövbit till middag, sjukt gott! Kvällen spenderades i soffan, med ett besök av kära kusin Andreas och My sisters keeper på tvn. Myskväll.

Idag har jag ätit lång frulle med Fredrik innan han for på match i Vilhelmina. Sen dess har jag hunnit vara ut en sväng i det fina vädret, bakat en kladdkaka i långpanna och försökt plugga blandat med lite körkortsteori och nu bloggen. Hihi. 

Ikväll är det innebandy på schemat, oj så roligt! Tycker inte om Anna för att hon gått och blivit sjuk sådär.... Men men. Senare ikväll måste jag göra lite körkortsteori, och sen startar sista veckan i skolan innan lovet! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0