Time after time.


Tisdag. Har varit på skolan som vanligt. Fixat med vårt företag hela dagen, vi ska registreras på torsdag. Som en liten sneakpeak kan jag avslöja att vi ska sälja hårhanddukar som vi ska sy själva. Är det någon som är intresserad är det bara att höra av sig!

Efter att ha kommit hem med bussen tog jag cykeln hem i höstrusket..måste verkligen ta fram vinterjackan! Åt gulaschsoppa till middag, lite B&J till efterrätt (jaaaa, man får ibland..). Sen träning på gymmet. Är så skönt att hinna med att köra helkropp då inte tiden räcker till riktigt. 

Efter lite körkortsteori och Desperate Housewives med tända ljus framför mig ska jag nu borsta tänderna och bege mig till sängen. Stannar i Lycksele imorgon eftersom vi åker halv 7 på torsdagmorgon. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0