Try as I may, I can never explain what I hear when you don't say a thing.

Sitter hemma och har ingen kamerakabel eller extern hårddisk. Så istället får ni en mobilbild.

Uppdateringen har varit helt kass på sistone. Men jag har inte haft lusten och orken. Istället har tiden spenderats med underbara vänner, Fredrik, familj osv. Har hunnit ha två körlektioner, startat praktiken där jag trivs som fisken i vattnet! Halva tiden har redan gått...

Idag är dagen D. Som man längtat till sen man va liten. 18 år. Ärligt talat känns det som vilken födelsedag som helst, men det blir väl annat när körkortet blir kirrat och när man får gå ut på krogen! Hihi. Bilden ovan är presenten från hjärtat, fattar inte att jag fick det. Det känns helt jävla galet! Men jag längtar, fy tusan va spännande! Garanterat ett minne för livet. Från hans kära familj fick jag en tilläggspresent till detta, nån kamerakille ska hoppa med och filma alltihopa, och sen får man då filmen. Kommer va kul att ha sen! :)

Utöver denna underbara present har jag än så länge fått körkort (betalt alltså), pengar, elvisp och presentkort! 

Har dessutom gjort tre olika tårtor, smörgåstårta, schwarzwaldtårta och gräddtårta. Slänger upp några bilder när jag fått tag i kabeln.

Och som grädde på moset så får jag plankstek till middag + att min fot börjar bli återställd nu. Har varit ut på tre promenader i veckan, plus ett gympass och ett boxpass! UNDERBART. Träningsvärken skriker i större delar av kroppen, helt underbart. Jag är så otroligt glad. Tacksam. 

I wanna be the last one you love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0