You turned it all around, and suddenly you're all I need.

Är så glad att det är några tappra själar som fortsätter läsa min blogg trots att jag är så dålig på att uppdatera. Hittar helt enkelt inte tiden...

Mikaeli i Vilhelmina blev iaf toppenrolig, skrattade tills magen vred sig ut och in och träffade massa trevligt folk!

I helgen hade vi avslutning med världens bästa lag! Riktigt rolig kväll blev det tillslut. Sen blev det iaf fika här hemma med Anna, Karin och lite Fredrik då. På lördag jobbade jag först 10.30-15.00. Sen for jag ut på en promenad, lagade fläskfilégryta till middag och sen blev lägenheten invaderad av massa folk. Riktigt trevligt iaf, och hamnade inte i säng förrän efter 5. Därför blev det en lugn söndag, som avslutades med palt och innebandy! Plus flyttande av en massa kläder. Dessutom har ju Karin och Clara varit hemma hela helgen vilket har varit underbart!

Måndag. Skola. Matlagning i form av pasta med lite allt möjligt, plus kyckling. Zumba. Dusch. En stor, fet kopp vaniljte, frusna hallon och lite körkortsteori. Och nu väntar sängen på mig. Skön dag. En nackdel är väl att Fredrik jobbar eftermiddagsskift i veckan så han kommer väl hem om typ 50 min.. Så äre!

Tisdag imorgon och det känns faktiskt inte allt för jobbigt att vara tillbaka i skolan, inte än i alla fall..

Och som upplysning kan jag bara meddela att på torsdag, då drar jag på halkbanan! ;) Körkortet börjar kännas inom räckhåll. Kan knappt förstå det, men oj så kul!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0