I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face.


Lördagmorgon. Fredrik for iväg för att jaga klockan halv 8 och jag kunde inte somna om. 2 grader ute. Men fint var det. Så jag tog cykeln, cyklade iväg och fotade en massa fina höstbilder. Kallt, men ändå kunde jag inte låta bli att stanna till lite här och där. Med Adele i öronen blev det hela mycket bättre. En timme blev jag borta, och cyklade ca 8 km. Underbart.

Kom hem och har spenderat tiden i morgonrocken framför en massa bloggar och en stor kopp te. Får se vad dagen har att erbjuda. :)

Adele - Set fire to the rain.

Kommentarer
Postat av: Clara

Saknar dig också, massor! <3

2011-09-17 @ 12:57:56
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är verkligen galet! Tänk att våran lilla Therese ska bli vuxen... :) hihi



PUSS!

2011-09-17 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0