Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig.



Dagens middag som jag och Fredrik kom på helt själva bara sådär! Tacopizza, och gott var det! Man tar bara tortillabröd, smetar på tacosås (vi hade medium), sen ovanpå lägger man ett lager tacokryddad köttfärs och strör över ost. In i ugnen på 225 grader tills osten smält och kanterna fått lite färg. Sen brer man över creme fraiche och lägger på grönsaker - klart! Mums.

Han har stuckit på träning nu. Jag ska ta cykeln ut och fota en sväng tror jag. Har nog cyklat upp mot 2 mil idag, känns bra! Har också hunnit med en powernap på någon timme. Blev helt utslagen efter att ha fikat lite när jag höll på med psykologiuppgiften. 

Tänkte bara konstatera att hösten officiellt är här. Och jag har ingen given praktikplats än, trots att vi kör igång på måndag och fyra veckor framåt. Får se hur det blir det där..

En sak till. Oj vad fina kläder jag hittade på GinaTricot. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0