Looking back when time has passed by.


En lättnads suck. Inget brutet. Bara en rejäl stukning. Ska köra hårt med balansplatta och annat när det känns lite bättre. Kunde tydligen ta någon eller ett par veckor. Riktigt skönt! Har alltså varit en skön dag. Efter det hann jag säga hej till Fredrik två minuter, han var inne och skulle fixa något med geväret. När han hade åkt igen satt jag mig med plugg till provet imorgon. Bloggar, middag osv. Sen tog jag mig ut på cykeln en sväng. Skönt att jag kan göra det helt utan problem i alla fall! 

Sen dess har jag epilerat benen, kändes rätt mycket kan jag lova, eftersom jag inte gjort det på länge nu.. Sen tog jag en skön dusch och gjorde hårinpackning. Nu sitter jag i soffan med ett tänt ljus, plommon, en macka med jordnötssmör och banan och tv. Är arg för att inte kanal 4 funkar...alltså blir det inte Idol för mig ikväll. Surt.

Kommer troligtvis avsluta kvällen i sängen med min bok och American Pie på sexan.

Morgondagen väntas skola, skyddsombudsmöte med fika, middag på stan, riskettan(!). Kommer bli rätt sent eftersom jag åker hem efter det. Känns läskigt att det blivit så verkligt, det här med körkort och allt. Nästa vecka är också min första körlektion... Spännande.

Note to self: Epilera benen oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0