There is so much more to see.


Fredag. Morgonrock och en lång frukost framför tvn. En mjuk macka med banan och jordnötssmör (det är faktiskt riktigt gott!), en hårdbrödmacka med leverpastej och gurka och en filtallrik med banan, kiwi, lite frön och flingor och kanel på toppen. Underbart.

Nu ska jag linda min fot och sedan bege mig ut och cykla en sväng. Skönt. Sen blir det lunch, psykologiskrivande och kanske lite bakande? Vi får se.. Skönt med helg hur som helst. 

Igår var det 8 underbara månader tillsammans med Fredrik. Firades med film och typ 20 tända ljus. Hur mysigt som helst. 

Nu -> cykel! Känns så skönt att det börjar bli bra. Kan nästan gå som vanligt igen utan att halta, visst har jag lite ont fortfarande, men det får man leva med.

Kommentarer
Postat av: Karin

Lite kul att jag och Clara pratade igår om att du och Fredrik hade varit tillsammans i 8 månader. Sjukt vad tiden går fort alltså.



Saknar dig! <3

2011-09-16 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0