I picture you now, right in front of me. Your beautiful eyes, looking right at me.


Efter att ha tiittat igenom massa bilder så vill jag bara säga tack till alla inblandade för en helt underbar sommar!

Bloggpaus, uppehåll, osv. har jag nu haft utan vidare sådär. Inspiration till bloggen har inte funnits alls, ingen inspiration till något alls faktiskt.. Under matchen mot Vilhelmina i lördags stukade jag foten. Har inte kunnat göra mycket alls sen dess och det gör mig nästan deprimerad. Jag blir så otroligt rastlös. På söndag avgörs det om vi tar seriesegern eller inte. Känns sjukt tråkigt att inte veta om jag kommer kunna va med. Men följer med i alla fall, så får vi se hur det blir.

Har gått skola måndag och onsdag i veckan, resterande dagar ledigt. Känns skönt att få va hemma och göra det jag vill istället för att hoppa runt på kryckor på skolan.. Idag har jag bara bakat långpannekladdkaka, smått tränat lite hemma, sett tv, och sen när Fredrik kom hem från jobbet gjorde vi middag - pasta med tonfisksås. Underbart gott. Kvällen blir nog som tidigare, lugn. Ogilla. Hade så gärna farit på boxningen, men icke.

Fredrik åker och jagar i helgen och typ hela nästa vecka. Så jag tar mina grejer och bor hemma nu ett tag framöver. Helgen blir nog inte många knop heller, som den senaste veckan. 

Och sen som avslutning så vill jag bara säga att den här låten är helt underbart bra. Dead by April - Calling.

Kommentarer
Postat av: Clara

du är lite galen! fast söt ändå, precis som vanligt! :) hihi PUSS

2011-09-09 @ 12:03:48
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0